donderdag 6 april 2017

Cards, cards and CARDS!



Hello there creative people!

 

Unbelievable, another post in the same week, I must have some spare time :-) I love it when people get a smile on their face when they see a homemade card. Said thing was, my box of cards was almost empty so I had to get started! Here are some cards I made in the last couple of days. I have to admit, I am an distress ink and stamp addict :-) Off to continue and make some more people happy!! 

Btw: sorry for the watermarks on my cards but lately, a lot of people ‘steal’ pictures and claim the work is there’s so yep, sad but necessary…

Ongelofelijk, een tweede post deze week, ik heb precies tijd teveel :-) Ik vind het heel leuk wanneer mensen een lach op hun gezicht krijgen als ze een zelfgemaakte wenskaart krijgen. Jammer genoeg was mijn doos met kaartjes zo goed als leeg dus ik moest aan de slag. Op de foto zie je enkele kaartjes die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. Bij het zien van deze foto moet ik het maar gaan toegeven, ik ben verslaafd aan distress inkt en stempels :-) Goed, ik ga verder werken zodat ik nog meer mensen blij kan maken!!

Ps: excuses voor het watermerk op de kaartjes maar tegenwoordig ‘stelen’ mensen foto’s van creatief werk en beweren dat het door hen gemaakt is, vandaar.

Until next time!
Tot de volgende !





 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten